tirsdag den 1. maj 2007

Det blev ikke lige "i morgen", men nu er jeg i gang igen. RSS gik rimelig nemt, men jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg vil bruge det til, men efterhånden som jeg bliver "klogere og klogere" på alt det nye, så finder jeg sikkert på noget. Både tv2 og DR fylder da lidt her i starten.
Messenger er også i hus - dvs. det troede jeg, for jeg har brugt hotmail og nu må jeg prøve at lave det om...........puh! Jeg syntes ikke oprettelsen gik så smertefrit, som jeg havde håbet, men hjælp fra en ven gav lige det sidste skub. Jeg har kun chattet en smule med familien, og det er et ganske godt middel til at komme i kontakt med en teenagedatter.
Der er rigtig mange flotte blogs, jeg kan jo godt se, at der er en hel del at lære, men nu er jeg jo på vej og håbet er stadig lysegrønt.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Det er dejligt at se at ikke alle føjter om i Fælledparken og drikker øl, men istedet koncentrerer sig om de faglige ting:-) Ellers også er jeg misundelig fordi jeg ikke nåede Fælledparken